המדריך המלא איך שומרים על משרד נקי

פרופסור לניקיון  פתרונות מתקדמים טיפים ומדריכים שימושיים לנקיון ושמירה על משרד נקי 

עבור חברות ניקוי החוזה ניקוי המשרד הוא השוק התחרותי ביותר וגם פרוץ. ארגונים יניסו לשנות את ספק הניקיון על בסיס קבוע, בכל שנה או אפילו כל שישה חודשים כי הם לא יכולים למצוא חברה אשר באופן עקבי  יכולה לעמוד בדרישות שלהם. מה שאנו מוצאים הוא כי לחברות אלה אין אינדיקציה ברורה מה צפוי מן נקי. לאחר זמן מה הם מתלוננים כי הסטנדרטים נפלו.

ביטוי זה “סטנדרטים נפלו” הוא חזר על עצמו על ידי נציג החברה מסוימת  אשר מתלונן על הניקוי. אז אתה שואל מה היבט של ניקוי יש או לא נעשה. התשובה היא לעתים קרובות לאורך שורות, טוב שלה כל נעשה אבל הסטנדרט הוא לא מה שיש לנו לבוא לצפות. אז אתה שואל אם הם יכולים לתת דוגמאות ספציפיות, כך שניתן לתקן. תשובה; “לא ממש זה רק כי הסטנדרטים נפלו”. זהו החלק הכי מתסכל אם אתה חברת שירותי ניקיון. אז אתה הולך לבקר את המקום, לדבר עם החברה ואת שואבי. לעתים קרובות אתה יכול למצוא שום דבר לא בסדר עם ניקוי וכי הכל על פי החוזה מתממש. זה יכול בהחלט להיות תחילתו של תהליך של החברה מנסה להחליף אותך.

למה זה קרה? 

זה יכול לקרות מכמה סיבות, אבל הסיבה העיקרית היא כי הציפיות של הלקוחות של תהליך הניקוי לא משתקף בלוח הזמנים ניקוי, כפי שהוא משתנה עם הזמן או שזה פשוט יכול להיות מציאותי ולא לוקח בחשבון את ההידרדרות הטבעית ב הבניין.

לדוגמה זה יכול להיות כי כמה עובד מצא טבעות כוס על השולחן שלהם התלוננו כי הם לא מנוקים. את הניקיון כאשר התקרב על זה לשמור כי הם אף פעם לא יכול לנקות את שולחן מסוים כי הוא תמיד מלא מסמכים. או שמישהו הזיז את תחנת העבודה שלו והתלונן על כמות הכדורים והלכלוך שהצטברו סביב החיווט של המחשב שלהם. כתוצאה מכך הניקיון הם כמובן לא עושה עבודה טובה.

כיצד מתגברות בעיות אלו? 

בדומה לניקיון בתים גם בניקיון משרדים הדרך הטובה ביותר להימנע מבעיות אלה היא לבצע סקר ניקוי של המקום שבו פרטים אלה ניתן להדגיש תרופה אפשרית הציע. לדוגמה שולחנות ניתן ללטש על מערכת  וכאשר הגיע הזמן בלוק מסוים של שולחנות להיות מלוטש אנשים אשר שולחנות שלהם מתבצעים הם הודיעו על נקייה נקי הורה להבהיר את המשטחים שלהם. אם הם לא אז הם לא יכולים להתלונן אם הם לא מלוטשים.

לאחר הפקת סקר ניקוי מפורט אז צריך להיות אפשרי לשבת עם הלקוח ולדון באיזה חלקים הם רוצים לקחת ואשר ניתן להתעלם. על בסיס זה ציטוט יכול להיות מסופק. שני הצדדים אז ברור מאוד לגבי מידת ורמת נקי. אז מה סובייקטיבי לפני הופך אובייקטיבי ומדידה. שואבי צריך לדעת בדיוק מה צפוי מהם הלקוח צריך הערכה מציאותית ואובייקטיבית יותר של הניקוי. ניקוי סקרים שבוצעו כראוי יכול לחסוך לך תלונות ואובדן פוטנציאלי של חוזים.

חברת פרופסור לנקיון – נקי יותר.. בריא יותר.. משתלם יותר..